×
×

شهردار گرگان
اجرای‌طرحی برای رفع‌خطر رانش‌زمین

  • کد نوشته: 52410
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۸
  • ۰
  •  به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ محمدرضا سید النگی اظهار کرد: سریعا اقدامات لازم صورت گرفت و طرحی برای رفع خطر معبر و منازل مسکونی بالادست و پایین دست در نظر گرفته شد...
    اجرای‌طرحی برای رفع‌خطر رانش‌زمین
  • تبلیغ هدفمند

    شهردار گرگان از اجرای طرحی برای رفع خطر رانش زمین در خیابان جام جم این شهر خبر داد

    شهردار گرگان در صحن شورای اسلامی شهر گرگان گفت: رانش زمین در خیابان جام جم ۶ گرگان، به تعدادی از ساختمانها خسارت زد و ساکنین را مجبور به ترک خانه کرد و ما وظیفه خود می دانیم که اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار این حادثه انجام دهیم.

     به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ محمدرضا سید النگی اظهار کرد: سریعا اقدامات لازم صورت گرفت و طرحی برای رفع خطر معبر و منازل مسکونی بالادست و پایین دست در نظر گرفته شد.

    وی افزود: مشاوره طرح انتخاب شد و در حال حاضر طرح مزبور توسط مشاور به شهرداری ارائه شده است و برابر فهرست نامه ی موجود و برآوردی که توسط معاونت زیر بنایی صورت گرفته، طرح اجرایی می شود.

    وی تاکید کرد: از اعضای شورا در خواست داریم که اختیار طرح را به شهرداری واگذار کنند که تا در این حوزه ترک تشریفات انجام شود پیمانکار را انتخاب و این پروسه هر چه زودتر به سرانجام برسد.

    شهردار گرگان تصریح کرد: این طرح به دلیل اهمیتی که دارد هر چه زودتر باید اجرایی شود، و به نوعی منازل بالا دست و پایین دست از این طرح بهره مند خواهند شد و از خطراتی که در حال حاضر و در آینده وجود دارد، پیشگیری کنیم.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *