×
×

دچار شرایط مردم آمرایکا نشویم
نمایندگان ملت درقبال تسهیلات ودیعه مسکن هوشیارباشند

  • کد نوشته: 9880
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۸
  • ۰
  • امیدواریم که مردم در این شرایط سخت کرونایی و دریافت اینگونه تسهیلات شرایط شهروندان آمریکایی را پیدا نکنند چرا که در این شرایط و ظواهر موجود مسیر حرکت به ظاهر شبیه تسهیلاتی است که بانک های آمریکایی به شهروندان خود می دهد که در نهایت با عدم توانایی پرداخت اقساط منجر به توقیف اموال تسهیلات گیرنده شده و در نهایت خانواده مجبور ترک سرپناه و گذران زندگی در شرایط سخت تر همچون مردم آمریکا خواهد شد.
    نمایندگان ملت درقبال تسهیلات ودیعه مسکن هوشیارباشند
  • تبلیغ هدفمند

    سیدعبدالمجید نژادصفوی- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: چهار هزار و ۳۱۰ نفر واجدین شرایط وام ودیعه مسکن از بین ۶۱۲۶ نفر متقاضی دریافت این تسهیلات هستند.که از این تعداد ۵۳۳۲ نفرمتاهل و ۷۹۴ نفر دیگر مجرد هستند.

    سیدعبدالمجید نژادصفوی با اشاره به اینکه : بر اساس بررسی های انجام شده از بین متقاضیان ۶۰۹ نفر زن سرپرست خانوار و ۳۹ دختر مجرد بالای ۳۵ سال هستند.

    وی افزود : سقف تسهیلات ودیعه مسکن در استان به ازای هر واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون ریال با نرخ ۱۲ درصد می باشد که برای دریافت آن نیاز به معرفی ضامن نبوده و صرفا با توجه به شرایط بانک چک یا سفته بعنوان ضمانت دریافت می شود.که برای دریافت این نوع از تسهیلات متقاضیان می بایست فاقد هر گونه مسکن و زمین بوده و حتما باید دارای اجاره نامه رسمی باشد.

    نمایندگان ملت درقبال تسهیلات ودیعه مسکن هوشیارباشند
    نمایندگان ملت درقبال تسهیلات ودیعه مسکن هوشیارباشند

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به متقاضی بودن افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی گفت: ۴۸۲ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۲۷۸ نفر از افراد زیر پوشش بهزیستی متقاضی دریافت این نوع از تسهیلات شده اند.

    نکته قابل تامل بازار کسب کار:

    امیدواریم که مردم در این شرایط سخت کرونایی و دریافت اینگونه تسهیلات شرایط شهروندان آمریکایی را پیدا نکنند چرا که در این شرایط و ظواهر موجود مسیر حرکت به ظاهر شبیه تسهیلاتی است که بانک های آمریکایی به شهروندان خود می دهد که در نهایت با عدم توانایی پرداخت اقساط منجر به توقیف اموال تسهیلات گیرنده شده و در نهایت خانواده مجبور ترک سرپناه و گذران زندگی در شرایط سخت تر همچون مردم آمریکا خواهد شد.

    لذا مسئولین ذیربط مخصوصا نمایندگان مردم در خانه ملت باید با هوشیاری هر چه تمام جلوی اینچنین اتفاقاتی را بگیرند.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *