×
×

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان
زنجیرقانون بردستان دوسارق

  • کد نوشته: 21724
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مقصود رستگار" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت طلا و جواهرات در سطح شهرستان شیروان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
    زنجیرقانون بردستان دوسارق
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار و کشف ۵ فقره سرقت طلا و جواهرات بانوان به ارزش ۵ میلیارد ریال در شیروان خبر داد

    زنجیرقانون بردستان دوسارق

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”مقصود رستگار” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت طلا و جواهرات در سطح شهرستان شیروان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

    وی افزود: در بررسی ابعاد سرقت های انجام شده توسط این افراد مشخص شد که این افراد با ورود مخفیانه به داخل منازل با توسل به زور طلا و جواهرات خانم ها را به سرقت می برده و بلافاصله از محل متواری می شدند.

    وی با بیان اینکه در روند رسیدگی به پرونده ۵ نفر شاکی تا کنون شناسایی شدند، تصریح کرد: در نهایت بعد از شناسایی مخفیگاه متهمان با تلاش مستمر و بدون وقفه کارآگاهان ۲ نفر سارق سابقه دار دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

    سرهنگ رستگار ادامه داد: متهمان در بازجویی های انجام شده به سرقت بیش از ۵ میلیارد ریال طلا و جواهرات بانوان اعتراف و بعد از معرفی به مراجع قضائی راهی زندان شدند.

    وی با اشاره به اینکه در ادامه رسیدگی به این پرونده یک نفر مالخر نیز شناسایی و با سرعت عمل کارآگاهان دستگیر شد، گفت: انتظار ما از مردم عزیز این است که به توصیه های پلیس با جدیت توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *