×
×

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری
افتتاح آشکده رونق اقتصادی به همراه دارد

  • کد نوشته: 1068
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۳
  • ۰
  • نخستین آشکده تخصصی در گروه هتل های جهانگردی ‌ایران با حضور خانم کاوه معاون مالی اداری شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، استاندار گلستان و مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و مسئولین استانی افتتاح شد.  مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری گلستان نیز در حاشیه افتتاحییه نخستین آشکده هتل های ایران گفت: آشکده ای که با رویکرد جذب […]

    افتتاح آشکده رونق اقتصادی به همراه دارد
  • تبلیغ هدفمند
    نخستین آشکده تخصصی در گروه هتل های جهانگردی ‌ایران با حضور خانم کاوه معاون مالی اداری شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، استاندار گلستان و مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و مسئولین استانی افتتاح شد. 

    مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری گلستان نیز در حاشیه افتتاحییه نخستین آشکده هتل های ایران گفت: آشکده ای که با رویکرد جذب گردشگر و با استفاده از بافت سنتی در هتل ها اتفاق می افتد به خصوص هتل جهانگردی که در کنارش طبیعت زیبای ناهارخوران را دارد خیلی می تواند در جذب گردشگر موثر باشد و خوشبختانه با مدیریت صحیح هتل شاهد تحولات خوبی در حوزه جذب گردشگر در آن بوده ایم.

    کریمی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال پویایی و در واقع افزایش ضریب اشتغال هتل ها هستیم، لازمه اش اقدامات این چنینی است و توصیه می کنم به همه هتلدار ها در سطح استان گلستان چنین برنامه هایی را در دستور کار خود قرار دهند.

    این مسئول تصریح کرد: این اولین پروژه است که در بین هتل های کشور به ویژه استان گلستان راه اندازی شده است.

    وی افزود: پروژه هایی این چنینی در سطح استان در حال فعالیت هستند که بیشتر به صورت کافی شاپ هستند و خیلی با ساختار سنتی ما هماهنگ نیست. ولی عمدتاً بوم گردی های ما چنین ساختاری را دنبال می کنند.

    نویسنده: هنگامه خاندوزی
    منبع: بازار کسب و کار
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *