×
×

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین
دستگیری هتاک مجازی دراسفراین

  • کد نوشته: 22504
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ "مجید یگانه پور" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس با اعلام جزئیات این خبر گفت: با رصد به موقع کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی مشخص شد که فردی با انتشار عکس و مطالب توهین آمیز، اقدام به هتک حرمت و حیثیت شهروندان در شبکه های اجتماعی می کند که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    دستگیری هتاک مجازی دراسفراین
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به توهین و انتشار تصاویر شهروندان می کرد در این شهرستان خبر داد.

    دستگیری هتاک مجازی دراسفراین

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “مجید یگانه پور” در گفتگو با پایگاه خبری پلیس با اعلام جزئیات این خبر گفت: با رصد به موقع کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی مشخص شد که فردی با انتشار عکس و مطالب توهین آمیز، اقدام به هتک حرمت و حیثیت شهروندان در شبکه های اجتماعی می کند که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر و سرعت عمل کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: این فرد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهم علت و انگیزه عمل مجرمانه خود را شوخی و سرگرمی اعلام کرد، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می شود در فضای مجازی اخلاق اسلامی، سیاسی و احترام متقابل را مدنظر داشته و از هرگونه بداخلاقی، توهین و اهانت به اشخاص حقیقی و حقوقی پرهیز کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *