×
×

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
اختتامیه مهرواره پروازلالایی‌ها دردهه‌فجر

  • کد نوشته: 22882
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۶
  • ۰
  • مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بازار کسب و کار از اجرای 110 برنامه متنوع این دستگاه در ایام الله دهه فجر خبر داد.
    اختتامیه مهرواره پروازلالایی‌ها دردهه‌فجر
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بازار کسب  وکار از اجرای ۱۱۰ برنامه  متنوع این دستگاه در ایام الله دهه فجر خبر داد.

    اختتامیه مهرواره پروازلالایی‌ها دردهه‌فجر
    اختتامیه مهرواره پروازلالایی‌ها دردهه‌فجر
    اختتامیه مهرواره پروازلالایی‌ها دردهه‌فجر

    محبوبه رجب نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت:مهم ترین برنامه هایی که در کارگروه کودک و نوجوان در نظر گرفته شده، فراخوان سرزمین من است که به زودی در سطح استان منتشر خواهد شد.این فراخوان محوری فرهنگی، هنری و ادبی دارد و امیدواریم بتوانیم آثار قابل توجهی از کودکان و نوجوانان استانمان در این حوزه دریافت کنیم.یکی دیگر از برنامه های مهم ما در دهه فجر نشست نخبگان، برگزیدگان و استعدادهای برتر با استاندار با محوریت دهه فجر است.

    رجب نسب در ادامه گفت:در دهه فجر اختتامیه مهرواره پرواز لالایی ها برگزار خواهد شد که تا کنون ۱۳۶۰ اثر از سطح کشور برای ما ارسال شده و در حال داوری آثار هستیم.

     یکی دیگر از برنامه های ویژه ما که در روز زن برای بانوان برگزار خواهد شد برنامه کیمیای زندگی است که با همراهی بانوان حاضر در این کارگروه اجرا خواهد شد.

    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان همچنین گفت: دستگاه های عضو کارگروه برنامه های شاخص شان را برای ما ارسال کرده اند و ما تک تک آن ها را اطلاع رسانی کردیم که حتماَ آن برنامه ها نیز دقیق و کامل اجرا خواهند شد.

    وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام دستگاه های اجرایی دچار اختلالاتی شده اند که دستگاه ما نیز از این مسئله مستثنی نیست.اما همکاران ما دست به دست هم داده اند تا بهترین عملکرد را در دهه مبارک فجر داشته باشیم.

    لازم به یادآوری است به طور کل ۱۱۰ برنامه  کارگروه کودک و نوجوان در سطح استان در ایام الله فجر پیاده خواهد شد.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *