×
×

مشاور امور بانوان فرماندار شیروان
تدوین سندارتقای زنان خانواده درشیروان

  • کد نوشته: 23557
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیده‌زینب جهان‌مطاع اظهار داشت: در این سند ضمن علاوه بر گنجاندن آمار بانوان شهرستان، به ارائه ظرفیت و استعدادهای بانوان، چالش های پیش روی آنان و همچنین ارائه راهکارهایی برای رفع این مسائل پرداخته شده است.
    تدوین سندارتقای زنان خانواده درشیروان
  • تبلیغ هدفمند

    مشاور امور بانوان فرماندار شیروان اعلام کرد: تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده با هدف رسیدگی به این بخش و کاهش مشکلات آنان، در این شهرستان خراسان شمالی پایان یافته است.

    تدوین سندارتقای زنان خانواده درشیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیده‌زینب جهان‌مطاع روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این سند ضمن علاوه بر گنجاندن آمار بانوان شهرستان، به ارائه ظرفیت و استعدادهای بانوان، چالش های پیش روی آنان و همچنین ارائه راهکارهایی برای رفع این مسائل پرداخته شده است.

    وی گفت: همچنین این سند به وضعیت کنونی بانوان شهرستان در مقایسه با استان و کشور، اولویت بندی زنان و مسائل خانواده و مشکلات، ظرفیت ها و پتانسیل ها این حوزه می پردازد.

    جهان‌مطاع با بیان اینکه از کل جمعیت ۱۴۶ هزار و ۱۴ نفری این شهرستان، ۷۲ هزار و ۴۸۲ نفر، معادل ۵۱ درصد زنان هستند، افزود: مهم ترین مشکلات این قشر در شهرستان، اشتغال و آسیب های اجتماعی است که تحلیل و بررسی شده و راهکارهایی از جمله معرفی زنان توانمند، ارائه طرح پژوهشی برای ارتقای توانمندی و اشتغال آنان صورت گرفته است و علاوه بر آن پیگیر موضوعات، با شناسایی مشکلات زنان بی سرپرست، بدسرپرست، متارکه کرده و یافتن راهکار برای حل مشکلات آنان هستیم.

    مشاور امور بانوان فرماندار شیروان با بیان اینکه یکی از اطلاعات این سند، اعلام میزان بیکاری زنان دارای تحصیلات عالی است، گفت: در این سند نیز به افزایش سن ازدواج دختران و کاهش میزان ازدواج پرداخته شده است که ضرورت پژوهش و بررسی های بسیاری در این مورد را آشکار می ‌سازد.

    جهان مطاع افزود: با پیگیری های انجام شده در روزهای آینده نخستین سالن ورزشی ویژه بانوان استان با حضور مسوولان استانی در شیروان به بهره برداری می رسد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *