×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
زنجیرپلیس بردستان سارق کابل

  • کد نوشته: 25091
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با استفاده از تاریکی شب در مناطق حاشیه ای شهر "بجنورد" اقدام به سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی می کند، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان مراتب را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.
    زنجیرپلیس بردستان سارق کابل
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای کابل و تجهیزات مخابراتی با ۲۰ فقره سرقت در “بجنورد” خبر داد.

    زنجیرپلیس بردستان سارق کابل

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “علیرضا مظاهری” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با استفاده از تاریکی شب در مناطق حاشیه ای شهر “بجنورد” اقدام به سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی می کند، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان مراتب را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

    وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و اقدامات فنی و پلیسی و همچنین گشت زنی های هدفمند موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی کنند، افزود: این فرد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شد.
    فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه متهم در بررسی های به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان “بجنورد” اعتراف کرد، یاد آور شد: در نهایت این فرد برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
    سردار مظاهری با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنیت در جامعه به راحتی جولان دهند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *