×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
کشف بیش از۶میلیاردمعادل۱۱فقره پرونده جعل وکلاهبرداری

  • کد نوشته: 25094
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت 11 شهروند مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از ترفند های مختلفی از جمله فروش زمین و خودرو و … از آنان کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    کشف بیش از۶میلیاردمعادل۱۱فقره پرونده جعل وکلاهبرداری
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۶ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال در استان خبر داد.

    کشف بیش از۶میلیاردمعادل۱۱فقره پرونده جعل وکلاهبرداری

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت ۱۱ شهروند مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از ترفند های مختلفی از جمله فروش زمین و خودرو و … از آنان کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده و همچنین انجام اقدامات فنی و تخصصی متهمان را شناسایی کردند، افزود: در چند عملیات غافلگیرانه ۷ کلاهبردار دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۱۱ فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش ۶ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: در نهایت این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

    وی با تاکید بر اینکه هر اقدامی که باعث شود تا امنیت و آرامش شهروندان مختل شود با برخورد قاطعانه پلیس همراه خواهد بود، از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع و یا مواجه با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *