×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
پایانی نامعلوم برای کلاهبرداران۳میلیاردی

  • کد نوشته: 25101
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت دو نفر از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند فروش آپارتمان و زمین از آنها کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    پایانی نامعلوم برای کلاهبرداران۳میلیاردی
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ نفر با ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری در بجنورد خبر داد.

    پایانی نامعلوم برای کلاهبرداران۳میلیاردی

    پایانی نامعلوم برای کلاهبرداران۳میلیاردی
    پایانی نامعلوم برای کلاهبرداران۳میلیاردی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت دو نفر از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند فروش آپارتمان و زمین از آنها کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده و همچنین انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند، افزود: با تلاش به موقع و سرعت عمل کارآگاهان، ۲ نفر کلاهبردار حرفه ای دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند.

    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۲ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳ میلیارد ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: در نهایت این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

    سردار مظاهری با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا در صورت مواجه با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *