به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل پلیس ، سرهنگ "فرزاد تاجره" ظهار داشت: در راستاي برقراري نظم و امنيت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان های انتظامی و پلیس های تخصصی در سطح استان به اجرا در آمد.
×
×

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان

  • کد نوشته: 25253
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل پلیس ، سرهنگ "فرزاد تاجره" ظهار داشت: در راستاي برقراري نظم و امنيت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان های انتظامی و پلیس های تخصصی در سطح استان به اجرا در آمد.
    برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل پلیس ، سرهنگ “فرزاد تاجره” ظهار داشت: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان های انتظامی و پلیس های تخصصی در سطح استان به اجرا در آمد.

    برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان

    وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح ها، افزود: با تلاش های بی وقفه ماموران ۵۷ سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات مقدماتی پلیس به ۱۹۱ فقره انواع سرقت در سطح استان اقرار کردند.

    این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۳۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۱۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۸ متهم نیز دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

    جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۱۲۹متهم تحت تعقیب، تصریح کرد: کشف یک هزار و ۴۱ قلم انواع لوازم آرایش و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال از دیگر موفقیت های طرح مذکور بوده است.

    سرهنگ تاجره در پایان تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهد شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *