×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
سارق سابقه داربا۲۱فقره سرقت دربجنورددستگیرشد

  • کد نوشته: 27718
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه تعمیر لوازم خانگی به منزل این شهروند مراجعه و به زور مقداری طلا و جواهرات و مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال را سرقت و از محل بلافاصله متواری شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    سارق سابقه داربا۲۱فقره سرقت دربجنورددستگیرشد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار با ۲۱ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

    سارق سابقه داربا۲۱فقره سرقت دربجنورددستگیرشد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه تعمیر لوازم خانگی به منزل این شهروند مراجعه و به زور مقداری طلا و جواهرات و مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را سرقت و از محل بلافاصله متواری شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


    وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکی دریافتند که سارق به وسیله یک دستگاه خودروی ۴۰۵ بعد از سرقت از محل متواری شده است، افزود: با تلاش مستمر و بررسی دوربین های مداربسته و پلاک خوان، موفق شدند خودروی مورد نظر را در یکی از خیابان های شهر بجنورد شناسایی کنند.
    فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه با هوشیاری و سرعت عمل ماموران این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های بعمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.
    سردار مظاهری با بیان اینکه این فرد ۲۱ فقره سابقه انواع سرقت را در پرونده خود داشت، افزود: در همین رابطه کارآگاهان موفق شدند همدست وی را نیز دستگیر و در نهایت هر دو متهم را بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.
    وی با بیان اینکه اموال مسروقه کشف شده نیز به مالباخته تحویل داده شد، از شهروندان خواست تا به توصیه های پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع سرقت توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *