×
×

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی
کلاهبردارن میلیاردی به پایان کارخودرسیدند

  • کد نوشته: 28003
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد غلامی" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت 3 شهروند مبنی بر اینکه افرادی با عناوین مختلف از جمله فروش زمین و احشام از آنها کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    کلاهبردارن میلیاردی به پایان کارخودرسیدند
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ نفر کلاهبردار حرفه ای با ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری در بجنورد خبر داد.

    کلاهبردارن میلیاردی به پایان کارخودرسیدند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمد غلامی” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت ۳ شهروند مبنی بر اینکه افرادی با عناوین مختلف از جمله فروش زمین و احشام از آنها کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند، افزود: در چند عملیات غافلگیرانه هر ۳ متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند.
    جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۳ نفر از شهروندان اعتراف کردند، یاد آور شد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *