×
×

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین
۲۱۷درصدافزایش کشفیات سرقت هادرنیمه نخست طرح نوروزی

  • کد نوشته: 28115
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "سید سعید عزیزی " اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی با بکارگیری واحدهای تخصصي و گشت هاي نا محسوس در ارتباط با كشفیات سرقت افزايش چشمگيري نسبت به مدت مشابه صورت گرفته است.
    ۲۱۷درصدافزایش کشفیات سرقت هادرنیمه نخست طرح نوروزی
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از افزایش ۲۱۷درصدی کشف سرقت های به وقوع پیوسته در نیمه اول تعطیلات نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

    ۲۱۷درصدافزایش کشفیات سرقت هادرنیمه نخست طرح نوروزی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ “سید سعید عزیزی ” اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی با بکارگیری واحدهای تخصصی و گشت های نا محسوس در ارتباط با کشفیات سرقت افزایش چشمگیری نسبت به مدت مشابه صورت گرفته است.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه کشف اموال مسروقه شهروندان و بازگرداندن اموال به مالباخته ها هدف اصلی پلیس است، افزود: در این رابطه ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند که در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
    سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه با توکل به خداوند متعال وبا تلاش مجموعه انتظامی شهرستان در نیمه اول تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ کشف سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱۷ درصد افزایش همراه بوده است.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۴ فقره سرقت به وقوع پیوسته که ۱۹ فقره وقوع سرقت ها کشف شده است ،عنوان داشت : بیشتر سرقت ها مربوط به ساختمانهای نیمه ساز واماکن خصوصی بوده که در این بازه زمانی ۷۹ درصدنسبت کشف به وقوع سرقتها بوده است .
    جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین موفقیت پلیس را نتیجه تلاش مخلصانه و شبانه روزی عوامل انتظامی شهرستان و بکارگیری اقدامات پیشگیرانه از جمله آموزش و هشدار پلیسی در فضای مجازی جهت عموم شهروندان ، راه اندازی گشت های آشکار و افزایش گشت های فوریتی پلیس ۱۱۰ و همچنین همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس دانست.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *