×
×

مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان
اتصال تمام شهرها ونیمی از روستاهای استان به فیبرنوری

  • کد نوشته: 50581
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین ، دکتر غلامعلی شهمرادی با اعلام این خبر گفت : با اجرای عملیات توسعه فیبرنوری در استان گلستان ، هم اکنون تمام شهرستان ها وشهرها همچنین نیمی از روستاها به فیبرمتصل وخدمات وسرویس های مخابراتی بر بستر فیبرنوری به مشترکان واگذار شده است .
    اتصال تمام شهرها ونیمی از روستاهای استان به فیبرنوری
  • تبلیغ هدفمند

    تمام شهرها ونیمی از روستاهای استان به فیبرنوری مخابرات متصل شده اند .

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین ، دکتر غلامعلی شهمرادی با اعلام این خبر گفت : با اجرای عملیات توسعه فیبرنوری در استان گلستان ، هم اکنون تمام شهرستان ها وشهرها همچنین نیمی از روستاها به فیبرمتصل وخدمات وسرویس های مخابراتی بر بستر فیبرنوری به مشترکان واگذار شده است .

    وی با ابراز خرسندی از اجرای موفقیت آمیز طرح توسعه فیبرنوری وارتقاء زیرساخت های مخابراتی در استان طی یکسال گذشته گفت : اهمیت این پروژه واولویت آن موجب شده است تا با تلاش متخصصان مخابرات در تمام استان وبراساس برنامه ریزی مدون ، علاوه بر نقاط شهری ، روستاها نیز در برنامه توسعه ای گنجانده شده که هم اکنون شاهد اتصال بیش از نیمی از روستاهای استان به فیبرنوری می باشیم .

    وی ارتقاء سطح خدمات وسرویس های مخابراتی را مستلزم داشتن زیرساخت مناسب وبه روز دانست وافزود: با فیبررسانی به تمام شهرها ونیمی از روستاها در استان توسط مخابرات ، مردم خواهند توانست تجربه خوبی از کیفیت بالای سرویس های مبتنی بر فیبرنوری داشته باشند .

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *