×
×

وزیر کار:
از ابتدای سال۹۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است

  • کد نوشته: 50771
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در بازدید از مرکز نظام جامع اطلاعات بازار کار اظهار کرد: کاربخش عمده‌ای از نیازهای داده‌محور اشتغال کشور را در آینده نزدیک طراحی و راه‌اندازی سامانه‌های جامع اطلاعات بازار مرتفع خواهد کرد.
    از ابتدای سال۹۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است
  • تبلیغ هدفمند

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لازمه رونق اشتغال در کشور را بستر اطلاعاتی و داده‌محور دانست و گفت: میزان ایجاد اشتغال با گذشت ۹ ماه از سال روند مناسبی را سپری می‌کند و تا به امروز بیش از ۹۷۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در بازدید از مرکز نظام جامع اطلاعات بازار کار اظهار کرد: کاربخش عمده‌ای از نیازهای داده‌محور اشتغال کشور را در آینده نزدیک طراحی و راه‌اندازی سامانه‌های جامع اطلاعات بازار مرتفع خواهد کرد.

    وی در ادامه گفت : در حوزه اشتغال کشور می‌توان با داشتن اطلاعات جامع و دقیق و برنامه‌ریزی مناسب و نظارت دقیق و اثرگذار دست پیدا کرد.

    وی گفت:میزان ایجاد اشتغال با گذشت ۹ ماه از سال ۱۴۰۲ روند مناسبی را طی می‌کند و تا امروز بیش از ۹۷۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است.

    مرتضوی تأکید کرد: از تعهد ایجاد اشغال سالانه یک میلیون نفر دولت سیزدهم در حال حاضر نزدیک به ۹۰ درصد در سال ۱۴۰۲ محقق شده است.

    وزیر کار براساس سامانه رصد اشتغال از صحت‌سنجی ۷۱ درصدی ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: همه مدیران‌کل استانی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه اجرایی اشتغال‌آفرین در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ اهتمام ویژه‌ای انجام دهند.

    «محمود کریمی‌بیرانوند» معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بازدید گزارشی کامل از سامانه‌های فعال نظام جامع اطلاعات بازار کار (سامانه رصد اشتغال کشور، سامانه جامع تسهیلات، سامانه اشتغال اتباع خارجی، سامانه جستجوی شغل و سامانه پایش اشتغال کشور) ارائه کرد.

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *