×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان
رفع۹۵نقطه پرتصادف گلستان

  • کد نوشته: 51092
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۳
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، علی محمد زنگانه در مراسم آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان ایمن قرق در شرق استان که با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس، پلیس راه، امام جمعه، شهردار، شورای اسلامی و اهالی شهر قرق در محل پروژه واقع در محور گرگان - علی آباد برگزار شد، اظهار کرد: تا قبل از سفر ریاست جمهوری به استان 31 نقطه بطور کامل آشکارسازی و برطرف شده است. 
    رفع۹۵نقطه پرتصادف گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان گفت: در راههای استان ۹۵ نقطه پرتصادف وجود دارد که رفع کامل آنها برای کاهش مرگ و میرهای ناشی از تصادفات جاده ای  در برنامه‌های اولویت دار سال ۱۴۰۲ قرار دارد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، علی محمد زنگانه در مراسم آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان ایمن قرق در شرق استان که با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس، پلیس راه، امام جمعه، شهردار، شورای اسلامی و اهالی شهر قرق در محل پروژه واقع در محور گرگان – علی آباد برگزار شد، اظهار کرد: تا قبل از سفر ریاست جمهوری به استان ۳۱ نقطه بطور کامل آشکارسازی و برطرف شده است.

    به گفته وی، در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان منابع برای ساخت و توسعه زیرساخت های حوزه راه و شهرسازی از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت ساخت و توسعه زیرساختهای جاده ا ی و راه و شهرسازی تصویب شد.

    وی تصریح کرد: توسعه و تعریض ۱۶۵ کیلومتر از راهها با ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار که بهره برداری از تعریض و ایمن سازی جاده آق قلا- بندرترکمن و رفع نیازهای این جاده اعم از روشنایی، شانه خاکی و غیره در سفر ریاست جمهوری، نشان از عزم دولت و خدمتگزاری و ایجاد زیرساخت های راههاست.

    زنگانه از مدیران حوزه راه و شهرسازی استان خواست که روشنایی نقاط ناایمن محور علی آباد- گرگان را تا پلیس راه آزادشهر در سریع ترین زمان ممکن در دستور کار قرار دهند.

    بریدگی قرق بعد از شهر قرق به سمت فاضل آباد قرار دارد که روزانه مخاطرات جاده ای زیادی را بدنبال دارد. این بریدگی بناست با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی به دوربرگردان عریض و استاندارد تبدیل شود.

    همزمان با آغاز عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان قرق، روکش آسفالت محور گرگان- علی آباد(محدوده قرق) نیز بطول ۴٫۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

    در ادامه  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه که در محل پروژه، گفت: از برنامه های اداره کل رفع ۹۵ نقطه پرتصادف راههای استان است که این نقطه به دلیل  حجم بالای ترافیک محور، یکی از آن نقاط به شمار می رود.

    عادل مصدقی با بیان اینکه محور گرگان- علی آباد روزانه ۴۰ هزار ترافیک رفت برگشت دارد، اظهار کرد: بریدگی حاضر بعد از شهر قرق به سمت فاضل‌آباد قرار دارد که روزانه مخاطرات جاده‌ای زیادی را بدنبال دارد.

    به گفته وی، ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی برای این بریدگی که بناست به دوربرگردان عریض و استاندارد تبدیل شود،پیش بینی شده است.

    مصدقی ادامه داد: این بریدگی جزو  ۶۸ بریدگی نوک منقاری موجود استان است که ۴۴ فقره از آنها تاکنون به دوربرگردان عریض و استاندارد تبدیل شده است.

    وی  تصریح کرد که همزمان با آغاز عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان قرق، روکش آسفالت محور گرگان- علی آباد(محدوده شهر قرق) نیز بطول ۴٫۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *