×
×

رئیس شورای شهر
فرهنگ سازی، راه حل معضل ترافیک شهری

  • کد نوشته: 51165
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۷
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار کسب و کار آنلاین، عیسی مهری سه شنبه ۲۶ دی ماه در دیدار با عبدالله حاجیلری رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان در رابطه با بررسی مسائل ترافیکی شهرگرگان اظهار کرد: برخی از موضوعات ترافیکی شهر گرگان ریشه در مسائل فرهنگی دارد و بالا بردن سطح فرهنگ، باعث کاهش ۵۰ درصدی ترافیک شهری خواهد شد؛ و برای حل مسئله ترافیک شهری باید تدابیری اندیشیده شود که چاره ساز این معضل باشد.
    فرهنگ سازی، راه حل معضل ترافیک شهری
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مشکلات ترافیکی شهر گرگان ریشه در مسائل فرهنگی دارد و ارتقا مسائل فرهنگی، باعث کاهش ۵۰ درصدی ترافیک در شهر می‌شود.

    به گزارش خبرنگار کسب و کار آنلاین، عیسی مهری سه شنبه ۲۶ دی ماه در دیدار با عبدالله حاجیلری رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان در رابطه با بررسی مسائل ترافیکی شهرگرگان اظهار کرد: برخی از موضوعات ترافیکی شهر گرگان ریشه در مسائل فرهنگی دارد و بالا بردن سطح فرهنگ، باعث کاهش ۵۰ درصدی ترافیک شهری خواهد شد؛ و برای حل مسئله ترافیک شهری باید تدابیری اندیشیده شود که چاره ساز این معضل باشد.

    مهری با اشاره به سهم ۱۱ درصدی حمل و نقل عمومی شهر گرگان در سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: حل ترافیک شهری و طرح راه اندازی بی آرتی شرقی و غربی بارها مطرح شده و گرگان شرایط و ظرفیت آن را دارد.

    وی تاکید کرد: با توجه به مبالغ جریمه و تورمی که در جامعه وجود دارد، پلیس به تنهایی باز دارنده نیست و یکی از دلایل نزاع و درگیری در گرگان بی شک، ترافیک شهری است.

    مهری با بیان اینکه، بودجه سال ۱۴۰۳ که شهرداری در حال تدوین آن است، پروژه محور است ، افزود: بدنبال این هستیم که بودجه در جاهایی که اولویت دارد هزینه شود و اکثر ساز و کارها و بخش ها در آن دیده خواهد شد.

    وی خاطر نشان کرد: بودجه ترافیک در حوزه عمرانی جای دارد و برای تحقق و پایدار نمودن این بودجه، باید اولویت ها در خصوص گره های ترافیکی و نقاط پرتردد وحساس شهر را بدانیم وبراساس اولویت ها نسبت به هزینه ومرتفع نمودن مشکل اقدام نماییم.

    رئیس شورای شهر در مورد ایجاد پاسگاه پلیس راهور گفت: طبق وعده شهردار، یک پاسگاه برای عوامل پلیس راهور در میدان بسیج ایجاد می شود و در حال حاضر برآوردهای لازم انجام شده و بصورت دو فوریت محقق خواهد شد که تا قبل از سفرهای نوروزی نیروها در آنجا مستقر شوند.

    نویسنده: زهرا پائین محلی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *