×
×

 معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان
زمین‌های خالی سطح‌شهر، تسطیح‌وپاکسازی می‌شود

  • کد نوشته: 52511
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۶
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار کسب و کار آنلاين، احمد سالاری  اظهار کرد : با توجه به نزول باران های اخیر و رشد علفهای هرز در زمین های خالی عملیات گسترده علف تراشی نیز در حال انجام است...
    زمین‌های خالی سطح‌شهر، تسطیح‌وپاکسازی می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: از نخستین ساعات سال جدید با برنامه ریزی های انجام شده پاکسازی و تسطیح زمین های خالی سطح شهر در دستور کاری این معاونت قرار گرفت و در این راستا زمین خالی علیمحمدی ششم با استفاده از ماشین آلات شهرداری مورد تسطیح و پاکسازی قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار کسب و کار آنلاین، احمد سالاری  اظهار کرد : با توجه به نزول باران های اخیر و رشد علفهای هرز در زمین های خالی عملیات گسترده علف تراشی نیز در حال انجام است.

    وی افزود : وجود زمین های خالی یکی از چالشهای مدیریت شهری است زیرا وجود چنین زمین هایی محلی برای تخلیه خاک و نخاله، زباله ، فعالیت افراد کارتن خواب و همچنین رشد و تکثیر موجودات موذی از قبیل موش می شود.

    سالاری تصریح کرد: علف تراشی و پاکسازی زمین های خالی کمک شایانی جهت جلوگیری از بحران های احتمالی و وقوع آتش سوزی در فصل تابستان خواهد داشت.

    معاون محیط زیست و خدمات شهری از شهروندان درخواست کرد جهت حفظ زیبایی بصری محیط زندگی و همچنین رعایت بهداشت محیطی از ریختن خاک و نخاله و زباله در این زمین ها خودداری نمایند.

    وی در پایان گفت: شهروندان در صورتی که زمین خالی نیاز به علف تراشی یا تسطیح در محل زندگی خود داشته باشد به سامانه تلفنی ۱۳۷ تماس حاصل نمایند.

    نویسنده: زهرا پائین محلی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *