×
×

برادران‌ایرانگرد به دیدار عیسی‌امیدوار رفتند

  • کد نوشته: 51469
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ عیسی امیدوار در این دیدار دو ساعته خاطرنشان کرد: وقتی شما برادران ایرانگرد را می بینم ناخودآگاه به یاد خودم و عبدالله می افتم که چه سختی های فراوانی را در سفرها تحمل میکردیم و از شما میخواهم که تا نیروی جوانی در وجودتان دارید ایران را بگردید و جوامع محلی و فرهنگ اصیل این کشور را به ایرانیان و جهانیان معرفی کنید .
    برادران‌ایرانگرد به دیدار عیسی‌امیدوار رفتند
  • تبلیغ هدفمند

    صبح امروز نهم بهمن ماه برادران ایرانگرد (عارف طحان و امیر اسماعیلی ) با حضور در مجموعه کاخ سعدآباد با عیسی امیدوار (برادران امیدوار ) نخستین جهانگردهای ایرانی دیدار و گفتگو کردند.

    در این دیدار عیسی امیدوار با اشاره به نقش موثر گردشگری در کشور از تلاش های برادران ایرانگرد در جهت معرفی جاذبه های دیدنی ایران تقدیر و قدردانی کرد .

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ عیسی امیدوار در این دیدار دو ساعته خاطرنشان کرد: وقتی شما برادران ایرانگرد را می بینم ناخودآگاه به یاد خودم و عبدالله می افتم که چه سختی های فراوانی را در سفرها تحمل میکردیم و از شما میخواهم که تا نیروی جوانی در وجودتان دارید ایران را بگردید و جوامع محلی و فرهنگ اصیل این کشور را به ایرانیان و جهانیان معرفی کنید .

    عیسی امیدوار خطاب به برادران ایرانگرد افزود: شما به خوبی میتوانید با پژوهش و مطالعه ادامه دهنده راه ما باشید و گردشگری ایران را به جایگاه رفیع خودش برسانید، از تلاش های شما دو دوست ارزشمندم برای همفکری و وحدت بین فعالان گردشگری کشور آگاه هستم و مطمئنم آیندگان از شما برادران ایرانگرد به نیکی یاد میکنند و نام شما در تاریخ گردشگری کشور ماندگار خواهد شد در ادامه این دیدار برادران ایرانگرد نیز از استاد عیسی امیدوار به پاس تلاش های مثبت و مفیدشان برای معرفی ایران به جهانیان در طول سالیان متمادی تقدیر و تجلیل کردند .

    امیر اسماعیلی یکی از دو برادر ایرانگرد در این دیدار گفت: ما اینجاییم تا پیامی را به جامعه گردشگری ایران بدهیم و آن این است که راه برادران امیدوار را امیدوارانه ادامه خواهیم داد .

    اسماعیلی افزود : باید بیش از همیشه از بزرگان و پیشکسوتان عرصه گردشگری تقدیر کرده و از نقش موثر برادران امیدوار در گردشگری کشورمان نباید غافل شویم .

    در پایان این دیدار عارف طحان موسس برند گردشگری برادران ایرانگرد نیز خطاب به عیسی امیدوار خاطرنشان کرد: ما شما را الگوی اول خود در گردشگری میدانیم و تا ابد افتخار شاگردی شما را داریم . برادران ایرانگرد دو رفیق گردشگر هستند که بیش از ۸ سال ایرانگردی را به شکل تخصصی و پژوهشی دنبال میکنند و با شعار بگردیم و نیکی کنیم و با تولید محتوا از جاذبه های گردشگری ایران ،استانها، شهرها و روستاهای کشور را به ایرانیان معرفی میکنند

    نویسنده: زهرا پائین محلی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *