×
×

با حضور استاندار گلستان:
آغاز عملیات‌اجرایی‌ پروژه‌های‌ بنیادمسکن/ به‌همراه‌فیلم

  • کد نوشته: 51875
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۲
  • ۰
  • به گزارش خبرنگاربازار کسب کار آنلاین در این پروژه تعریض و ایمن سازی نقطه پر تصادف در قالب زیرسازی آسفالت و اجرای روشنایی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در این عملیات انجام می شود.
    آغاز عملیات‌اجرایی‌ پروژه‌های‌ بنیادمسکن/ به‌همراه‌فیلم
  • تبلیغ هدفمند

    عملیات اجرایی پروژه ائتلافی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان در روستای یساقی شهرستان کردکوی آغاز شد.

    به گزارش خبرنگاربازار کسب کار آنلاین در این پروژه تعریض و ایمن سازی نقطه پر تصادف در قالب زیرسازی آسفالت و اجرای روشنایی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در این عملیات انجام می شود.

    همچنین احداث بلوار به طول یک کیلومتر و اجرای جدول به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

    استاندار گلستان در این مراسم اظهار کرد: استان گلستان پس از استان تهران دومین استان کشور به لحاظ دارا بودن نقاط حادثه خیز است که تلاش ما ایمن سازی تمام نقاط حادثه خیز استان تا پایان دولت سیزدهم است.

    دکتر زنگانه گفت: در ابتدای فعالیت ۹۵ نقطه حادثه خیز در استان بوده که تا کنون ۳۴ نقطه ایمن سازی شده و هدف گذاری ما ایمن سازی و رفع خطر تمام نقاط حادثه خیز تا سال ۱۴۰۴ است.

    وی افزود: اشاعه کار تیمی، ائتلافی و مشارکتی خصوصا در عرصه های اجتماعی و عمرانی اقدامی ارزشمند است.

    استاندار گلستان یادآور شد: اشتراک مسئولیت ها ثمرات اقدامات را افزایش می دهد و با توجه به اقدامات مجزای دو مجموعه راهداری و بنیاد مسکن، ائتلاف آنها اثربخشی فعالیت ها را مضاعف می کند.

    وی گفت: روستای یساقی ۴۲ شهید گرانقدر را در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده و همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

    سپس آئین متمرکز آغاز عملیات اجرایی ۳۹۲ طرح و پروژه عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان و مهندس جودی معاون بنیاد مسکن کشور در روستای یساقی شهرستان کردکوی برگزار شد.

    در راستای محرومیت زدایی توسعه و عمران روستاها این پروژه‌ها با اعتبار ۱۳۵.۶ میلیارد تومان و برخورداری بیش از ۱۱۶ هزار خانوار آغاز شد

    در ادامه آئین متمرکز بهره‌برداری ۱۵۱ طرح و پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای استان در روستای یساقی شهرستان کردکوی برگزار شد.

    در راستای محرومیت زدایی توسعه و عمران روستاها این پروژه‌ها با اعتبار ۶۴.۵ میلیارد تومان و برخورداری بیش از ۴۷ هزار خانوار به بهره برداری رسید.

    همچنین آئین متمرکز بهره‌برداری از  ۱۰۰۰ واحد مسکونی در استان با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان و مهندس جودی معاون بنیاد مسکن کشور در روستای یساقی شهرستان کردکوی برگزار شد.

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این واحد‌های مسکونی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان و برخورداری ۱۰۰۰ خانوار به بهره برداری رسید.

    در عین حال آئین متمرکز بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در روستای یساقی شهرستان کردکوی برگزار شد.

    این پروژه ها در راستای محرومیت زدایی، توسعه و عمران روستاها با اعتبار ۱۴۵۰.۶ میلیارد تومان و برخورداری ۱۶۸ هزار خانوار بهره برداری و یا اجرایی می شود.

    گفتنی است آئین امضا سند همکاری مشترک بانک های عامل و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان و مهندس جودی معاون بنیاد مسکن کشور در روستای یساقی شهرستان کردکوی برگزار شد.

    مراسم امضا سند همکاری در راستای توزیع شهرستانی و جذب اعتبارات سال ۱۴۰۲ طرح نهضت ملی مسکن روستایی برگزار شد .

    لازم به ذکر است آغاز عملیات اجرایی پروژه ۴۸ واحدی مسکن حمایتی و جوانان با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان و مهندس جودی معاون بنیاد مسکن کشور در روستای یساقی شهرستان کردکوی برگزار شد.

    عملیات اجرایی پروژه ۴۸ واحدی مسکن حمایتی و جوانان روستای یساقی شهرستان کردکوی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن روستایی آغاز شد و در فاز نخست ۲۸ واحد و در فاز دوم ۲۰ واحد به بهره برداری خواهد رسید.

    عملیات عملیات اجرایی ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی روستای با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان و برخورداری ۱۰۰۰ خانوار نیز آغاز شد.

    همچنین در این مراسم ۱۶۰۰ سند شامل ۱۳۰۰ سند روستایی و ۳۰۰ سند شهری به مالکان تحویل داده شد.

     

     

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *