×
×

فرمانده انتظامي شیروان
۸۱درصدکاهش تصادفات درون شهری

  • کد نوشته: 28123
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد روهنا" در تشریح این خبر با اشاره به افزايش انضباط ترافيكي و كاهش سوانح رانندگي گفت: ارزيابي هاي صورت گرفته بيانگر اثربخشي برنامه ها و طرح هاي پليس در حوزه مشاركت با دستگاه هاي اجرايي و پويايي رسانه هاي استاني بوده است.
    ۸۱درصدکاهش تصادفات درون شهری
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شیروان از کاهش ۸۱ درصدی تصادفات درون شهری در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته خبر داد.

    ۸۱درصدکاهش تصادفات درون شهری

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد روهنا” در تشریح این خبر با اشاره به افزایش انضباط ترافیکی و کاهش سوانح رانندگی گفت: ارزیابی های صورت گرفته بیانگر اثربخشی برنامه ها و طرح های پلیس در حوزه مشارکت با دستگاه های اجرایی و پویایی رسانه های استانی بوده است.

    وی اضافه کرد: پلیس با برنامه ریزی هدفمند و با استفاده حداکثری از توان تجهیزاتی و نیروی انسانی خود توانسته است در راستای کاهش حوادث رانندگی اقداماتی انجام دهد.

    وی کاهش ۳۳ درصدی فوتی های درون شهری در سال۹۹ نسبت به سال گذشته را نیز بازتابی از تحقق مطلوب مولفه های انضباط اجتماعی ذکر کرد و ادامه داد: بیشترین علت تصادفات عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و عدم رعایت حق تقدم است.
    سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه در سال۹۹، ۸۱ درصد کاهش تصادفات داشته ایم، اظهارداشت داشت: ۶ نفر در حوزه درون شهری و ۴ نفر دیگر در حوزه برون شهری جان خود را از دست داده اند.
    وی در ادامه با بیان اینکه ۳۳درصد تصادت فوتی درون شهری و ۴۴ درصد تصادفات برون شهری در سال ۹۹ نسبت به سال قبل کاهش داشته است، افزود: خوشبختانه در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد تصادفات جرحی درون شهری و ۲۱ درصد تصادفات جرحی برون شهری داشته ایم.
    فرمانده انتظامی استان شهرستان شیروان در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی حوزه راهنمایی و رانندگی از ضروریاتی است که باید آحاد جامعه نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشند و رسانه ها با اهتمامی بیشتر در این مقوله برنامه ریزی کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *