×
×

فرمانده انتظامي شهرستان شیروان
کشف۶فقره سرقت کابل مخابرات

  • کد نوشته: 31140
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد روهنا" در تشریح این خبر گفت: با توجه به افزایش سرقت کابل مخابرات، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
    کشف۶فقره سرقت کابل مخابرات
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف ۶ فقره سرقت کابل مخابرات در این شهرستان خبر داد.

    کشف۶فقره سرقت کابل مخابرات

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد روهنا” در تشریح این خبر گفت: با توجه به افزایش سرقت کابل مخابرات، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه ماموران با جدیت تمام و اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند موفق به شناسایی یک واحد خرید ضایعاتی که سابقه خرید اموال مسروقه را داشت، شدند، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این واحد ضایعاتی، موفق به کشف ۱۸ کیلوگرم کابل مخابراتی و برق سوخته و تعدادی شیرآلات شدند.
    فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان با بیان اینکه در این راستا این واحد صنفی متخلف پلمپ و یک مالخر نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *