×
×

استاندار اردبیل
اردبیل محتاج احداث صنایع تبدیلی است

  • کد نوشته: 24600
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۱
  • ۰
  • ‍به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا ، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: با توجه به تولید خوب محصولات کشاورزی در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری خوبی در احداث صنایع تبدیلی صورت گرفته که باید تلاش شود این سرمایه‌گذاری‌ها افزایش یابد.
    اردبیل محتاج احداث صنایع تبدیلی است
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار اردبیل گفت: این استان در بخش کشاورزی یکی از استان‌های پیشرو است و ضرورت دارد در این زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افزایش یابد.

    اردبیل محتاج احداث صنایع تبدیلی است

    ‍به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا ، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: با توجه به تولید خوب محصولات کشاورزی در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری خوبی در احداث صنایع تبدیلی صورت گرفته که باید تلاش شود این سرمایه‌گذاری‌ها افزایش یابد.

    او اظهارکرد: از سال ۹۲ تاکنون ظرفیت ۵۵۰ هزار تنی صنایع تبدیلی به یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن رسیده است اما هنوز هم ظرفیت برای افزایش احداث صنایع تبدیلی وجود دارد.

    وی با بیان اینکه احداث طرح‌های آبیاری مدرن کشاورزی استان را متحول می‌کند، گفت: در حال حاضر چهار سد بزرگ در این استان در دست احداث است که ۲ مورد آن به اتمام رسیده و ۲ مورد دیگر هم تامین اعتبار شده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی ادامه داد: احداث انبارهای سرد هم یکی از نیازمندی‌های بخش کشاورزی است و هم‌اکنون ۱۷۵ هزار تن انبار سرد در استان وجود دارد که می‌توان این ظرفیت را به  ۴۰۰ هزار تن رساند.

    استاندار اردبیل همچنین از صدور مجوز احداث ۲۰۰ هزار تن انبار سرد در اردبیل خبرداد و گفت: این طرح سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

    بهنامجو با بیان اینکه تولید شیر و عسل در استان اردبیل بالاتر از سایر استان‌ها است، افزود: صنایع بسته‌بندی در این ۲ محصول هم جزو ضروریات استان است.

    ناصر عتباتی ، رئیس کل دادگستری استان اردبیل هم در این جلسه گفت: فعال کردن واحدهای تولیدی راکد از اهداف مهم قوه قضاییه است.

    وی افزود: قوه قضاییه در برنامه‌های حمایتی خود از اشتغال و تولید دنبال فعال کردن واحدهای راکد و فعال نگهداشتن واحدهای تملک شده توسط بانک است.

    عتباتی گفت: برای واحدهایی که توسط بانک‌ها تملک شده‌اند، باید برنامه‌ریزی و با کمک قوه قضاییه از ایجاد خلل در مقابل روند تولید جلوگیری کنیم.

    رئیس کل دادگستری اردبیل درباره مشکلات بخش کشاورزی افزود: بخشی از مسائل و مشکلات در زمینه کشاورزی را می‌توان در داخل استان حل و فصل کرد.

    عتباتی بیان کرد: بخش کشاورزی نقش بسیار مهمی در کشور دارد و باید کاری کرد تا آثار فعالیت بخش کشاورزی در سفره مردم دیده شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *