×
×

در عملیات پیچیده پلیس علی آباد کتول؛
شرور معروف به دام افتاد

  • کد نوشته: 9020
  • ۱۳۹۹-۰۶-۳۱
  • ۰
  • سرهنگ "الیاس تازیکه" فرمانده انتظامی علی آباد کتول، گفت: بدنبال اقدامات مجرمانه و برهم زدن امنیت عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش معروف و تحت تعقیب در علی آباد کتول، دستگیری متهم در دستور کار تیمی ویژه از ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
    شرور معروف به دام افتاد
  • تبلیغ هدفمند

    سرهنگ “الیاس تازیکه” فرمانده انتظامی علی آباد کتول، گفت: بدنبال اقدامات مجرمانه و برهم زدن امنیت عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش معروف و تحت تعقیب در علی آباد کتول، دستگیری متهم در دستور کار تیمی ویژه از ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: این شرور، سوابق متعدد چاقوکشی، نزاع، مزاحمت برای نوامیس، اقدامات ضد اخلاقی و اخلال در امنیت عمومی داشته و برای فرار از مجازات قانونی، در ارتفاعات بالای ۲ هزار متر زندگی کرده و مدام مکان سکونت خود را تغییر می داده است.

    فرمانده انتظامی علی آباد کتول اظهار داشت: سرانجام با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی هدفمند و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، شرور معروف دستگیر شد.

    شرور معروف به دام افتاد
    شرور معروف به دام افتاد

    وی همچنین افزود: متهم هر بار برای منع تعقیب، با توسل به زور و تهدید، شاکیان را مجبور به رضایت می کرده است.

    سرهنگ تازیکه با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی و از آن طریق جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

    منبع: پلیس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *